Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T18:51:53+02:00
Pierwsza liczba = x
druga liczba = x + 3
trzecia liczba = x + 3 + 4
czwarta liczba = ⅖ ( x + 3 )

Rozwiązanie :
x + x + 3 + x + 7 + ⅖(x + 3 ) = 35
x + x + 3 + x + 7 + ⅖x + 1,2 = 35
x + x + x + ⅖x = 35 - 3 - 7 - 1,2
3⅖ x = 23,8
3,4 =23,8 |÷ 3,4
x = 7

7+(7+3)+(7+3+4)+⅖(7+3) = 7+10+14+⅖ * 10 = 31+ 0,4*10 = 31 +4 = 35
2010-03-29T18:54:25+02:00
X-druga liczba
x-3+x+x+4+0,4x=35
3,4x=34
x=10
I liczba - 7
II - 10
III - 14
IV - 4