Odpowiedzi

2010-03-29T18:54:18+02:00
Bożę, który jesteś przy nas
daj nam nadzieję,
która umacnia nas w wierze.
Pomóż nam zrozumieć
głębszy sens życia,
który dałeś nam abyśmy go odnaleźli.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T19:38:35+02:00
Boże, który wszystko widzisz,
który jesteś wszędzie,
który nas wspierasz
i zawsze jesteś przy tych,
którzy Cię potrzebują,
proszę, wskaż nam drogę,
którą mamy podążać,
oddal od nas pokusy czyhające
w telewizji, internecie,
chroń nas od nałogów:
alkoholizmu, hazardu.
Spraw abyśmy postępowali według Twojej woli
i potrafili odczytywać Twoje oczekiwania wobec nas.