Odpowiedzi

2010-03-29T18:55:15+02:00
W grupie raźniej. Więcej ludzi posiada wiedzę z różnych dziedzin. Każda osoba w grupie się przydaje.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T19:01:03+02:00
W grupie jest łatwiej osiągnąć cele, ponieważ jest większa ilość osób,jest więcej wiedzy jest łatwiej,a przede wszystkim raźniej.Taka osoba która jest sama ma dużo pracy ,a osoby w grupie mogą podzielić się ta praca co maja do wykonania i wtedy czas szybciej,przyjemniej,łatwiej upływa.

licze na maxx..:D