Na wycieczkę szkolną początkowo zgłosiły się 34 osoby. Żeby pokryc koszt wynajecia autobusu, kazda z tych osób miała zapłacic 20,50 zł . Na szczęście zgłosili się jeszcze inni chętni i w końcu na wycieczkę pojechało 41 osób. Ile złotych z kwoty za wynajęcie autobusu przypadło na kazdego uczestnika wycieczki .?

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-29T19:00:42+02:00
34 osoby * 20,50zł = 697 zł


697zł / 41 osób = 17zł

Odp. Każdy uczestnik za autobus zapłacił 17 zł
2010-03-29T19:04:32+02:00
34×20.50÷41=17

każdy uczestnik zapłacił 17 zł