Odpowiedzi

2009-10-31T20:49:53+01:00
Po rejestracji wybierasz opcję rozwiąż zadania i wybierasz, które chcesz rozwiązać. Proste.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-31T20:58:01+01:00
Jeżeli dobrze Cię rozumiem i chodzi o ten portal, to najpierw musisz się zalogować (tzn. wejść na swój profil). Gdy już to zrobisz, na samej górze masz pomarańczowy pasek ( pisze na nim: start, zadaj, rozwiąż, wiadomości, profil, grupy, znajomi, rankingi). Najedź myszką na "rozwiąż" i kliknij "rozwiąż zadanie". Wyświetli Ci się strona z zadaniami do rozwiązania od innych użytkowników. Wybierz to, które chcesz rozwiązać i kliknij na nie. Wyświetli Ci się strona, na której będzie pod napisem "Twoja odpowiedź" okienko, w którym masz rozwiązać zadanie. Gdy już je zrobisz, kliknij "wyślij" (jest pod okienkiem do rozwiązywania zadań). To wszystko, pozdrawiam :*
2009-10-31T20:58:12+01:00
Na górze strony masz napisane rozwiaż klikasz na to i wyślietla ci sie rozwiąż zadanie klikasz na to zjeżdzasz kursorem na dółi masz zadania wybierasz to na ktoro znasz odpowiedz i klikassz odpowiedz i piszesz