Odpowiedz na pytanie - Wyjaśnij jakie znaczenie miało wynalezienie pisma

3
wynalezienie pisma było bardzo potrzebne ponieważ nie wszystko dało się zapamiętać, trzeba było zapisać. na początku ludzie zapisywali to za pomocą obrazków. Później upraszczano pismo, zaczęto wymyślać litery i tak doszło do pisma współczesnego.
Ekstra
super odpowiedz

Odpowiedzi

2009-10-31T20:51:19+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Wynalezienie pisma miało bardzo duże znaczenie. Zostało wynalezione przez Sumerow , którzy zapisywali swoje dzieje. Inne cywilizjacje też to robiły i dzięki temu możemy dowiedzieć się coś o nich. Gdyby pismo nie byłoby wynalezione nie mogliśbyśmy funkcjonować i przekazywać wiadomości innym pokoleniom.
73 4 73
2009-10-31T20:52:15+01:00
Wynalezienie pisma miało ogromne znaczenie dla dziejów ludzkości, gdyż bez tego nie rozwinęły by się obecne technologię oraz ludzie dalej musieli by wszystko zapamiętywać aby przekazać to następnemu pokoleniu.
56 4 56
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-31T20:53:52+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Wynalezienie pisma było bardzo potrzebne ponieważ nie wszystko dało się zapamiętać, trzeba było zapisać. na początku ludzie zapisywali to za pomocą obrazków. Później upraszczano pismo, zaczęto wymyślać litery i tak doszło do pisma współczesnego.
100 4 100
dziekuje
DZIEKUJE :-D °-°
dzięki
Dziękuje bardzo Twoja odpowiedzi bardzo mi pomogła. :-D
dzięki