Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T18:59:05+02:00
Z 2 zasady dynamiki: siła = masa * przyspieszenie

F = 10000kg * 0,2 m/s² = 2000 N

Z wzrou na pracę: praca = siła * przesunięcie (droga)

W = 2000 N * 0,4 m = 800 J = 0,8 kJ
2 5 2
2010-03-29T19:02:26+02:00
M=10t=10000kg s=400m W=? a=0,2 F=m*s F=10000*400 F=4000000N
W=F*s W=4000000*400 W=1600000000J
Chyba tak to powinno wyglądać, chociaż wynik kosmiczny :P
3 1 3