Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T19:06:26+02:00
Pomnik Mikołaja Kopernika stoi na postumencie z brązu.
Astronom stoi wyprostowany, odziany w obszerną togę, która spływa falami po jego ciele. Dzierży w w lewej ręce globus [nie wiem dokładnie co to jest ;dd ] Twarz spowija wyraz zadumy i zamyślenia. Prawą dłoń ma zwróconą ku górze, jak gdyby usiłował coś wytłumaczyć. Kaskada falowanych włosów opada na skronie astronoma. Czyste, szlachetne rysy nadają twarzy wyraz godności.
Pomnik Mikołaja Kopernika wygląda majestatycznie i poważnie. Z pewnością robi duże wrażenie na oglądających.




krótkie, ale mam nadzieję, że pomogłam. Dopisz sobie jeszcze ze dwa, trzy zdania. :P
8 3 8
2010-03-29T19:06:33+02:00
Mikołaj Kopernik w pozycji siedzącej w reku trzyma cyrkiel atrybut ten oznacza wykonywanie skomplikowanych ale precyzyjnych obliczeń oraz w drugiej ręce trzyma model sfery niebieskiej który symbolizuje dziedzinę nauki jaka Mikołaj Kopernik się zajmował czyli astronomie pozycja siedząca oznacza przemyślenia rozważania Postaci nad zagadnieniami które nurtują ludzkość ..
2 5 2