Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T18:58:23+02:00
Wyszukiwarka pomaga odnależć informacje pasujace do wpisanych przez uzytkownikow slow i fraz kluczowych. zeby tego dokonac wykorzystuje program nazywany pajakiem. to narzedzie ktore wyszukiwarka wysyla na konktretna strone.

Było to w pod. :P
2010-03-29T19:48:10+02:00
Wyszukiwarka (Google) działa na zasadzie magazynów ftp. Czyli jeżeli dany tekst znajduje się na stronie to wyszukiwarka wyświetla go i udostępnia. W przypadku google trzeba podpisać formularz o współpracę by wyszukiwarka nas wykrywał, lecz jeżeli zakładamy np. blog na onecie, to i tak nas wyszuka gdyż koncern onet ma podpisaną tą umowę, a blogi to jakby podstrony.