Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T19:03:01+02:00
1.Za pomocą nożyczek wyciąć z różnych czasopism lub gazet cyferki <najlepiej kolorowe, łiii! ^^>
2.Przykleić na papierowy talerzyk na wzór zegara.
3.Poczekać aż praca wyschnie <ok.6min.>
4.Skrócić jedną słomkę tak, aby była krótsza od drugiej <ta krótka to wskazówka godzinna, a długa minutowa>
5.Nałożyć na siebie słomki i położyć na naszej tarczy zegara.
6.Za pomocą szpilki <albo śrub,gwoździ, szpilek, co kto woli xD> przypiąć połączone ze sobą słomeczki.

i mamy zegar, tylko skąd teraz wziąć baterie? trza ukraść z monopolowego ;)
2 3 2
  • xDyM
  • Początkujący
2010-03-29T19:03:07+02:00
1. Rozłożyć sobie talerzyk.
2. Za pomocą kleju przykleić wszystkie cyferki
3. Pineską przebić środek talerzyka (od tyłu)
4. Od jednej słomki uciąć kawałek, aby była krótsza od drugiej
5. Obydwie słomki nabić na pineskę

Sorry, że na 5. Ale Tylko tak mogłem wymyślić.
1 5 1
2010-03-29T19:10:42+02:00
Model zegara

1.Przygotuj: papierowy talerzyk, pinezkę, dwie słomki(krótszą i dłuższą), papierowe cyferki( od 1 do 12), klej oraz nożyczki.
2.Pinezkę wbij w jeden z końców dłuższej słomki. Następnie powtórz tę czynność z dłuższą.
3.Gotowe wskazówki wbij na tej samej pinezce do papierowego talerza, pełniącego w tym wypadku rolę tarczy zegara.
4. Wytnij z arkusza wcześniej przygotowane papierowe cyferki.
5.Przyklej cyferki do tarczy zegara za pomocą kleju.
6. Twój zegar jest już gotowy. Sprawdź jeszcze czy jego w skazówki poprawnie się poruszają, i do dzieła.

Miłej zabawy
1 5 1