1. Zapłodniona komórka jajowa.
2. Gruczoły płciowe żeńskie.
3. Wniknięcie plemnika do komórki jajowej.
4. Zagnieżdża się w macicy.
5. Pośredniczy w wymianie substancji między organizmem matki i dziecka.
6. W tej części układu rozrodczego dochodzi do do zapłodnienia.
7. Wytwarzanie mleka w gruczołach mlekowych.
8. Śladem po niej jest pępek.
9. Komórki rozrodcze inaczej.
10. Krwawienie miesięczne inaczej.
11. W niej rozwija się zarodek.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T19:02:08+02:00
1.zygota
2.jajniki
3.zapłodnienie
4.zarodek
5.łożysko
6.szyjka macicy
7.laktacja
8.pępowina
9.gamety
10.menstruacja
11.macica
15 4 15
2010-03-29T19:05:25+02:00
1 Zarodek
2 Jajniki
3 zapłodnienie
4
5 błona
6 jajowód
7 mleko
8 pępowina
9 komórki jajowe
10 miesiączka
11 płód
8 2 8