Odpowiedzi

2010-03-29T19:06:07+02:00
A. 196
b. 441
c. 529
d. 961
e. 1024
f. 1681
g. 2601
h. 2809
i. 4225
j. 5041
k. 10201
l. 11025
;)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T19:09:55+02:00
A)14²=14*14= 196
b)21²=21*21= 441
c)23²=23*23= 529
d)31²=31*31= 961
e)32²=32*32= 1024
f)41²=41*41= 1681
g)51²=51*51= 2601
h)53²=53*53= 2809
i)65²=65*65= 4225
j)71²=71*71= 5041
k)101²=101*101= 10201
l)105²=105*105= 11025