Odpowiedzi

2010-03-29T19:05:10+02:00
128 uczy się angielskiego
94 rosyjskiego
60 obu
128+(94-60)=162 uczy się co najmniej jednego
38 nie uczy się żadnego
(38/200)*100%=19% że trafi się na bezjęzykowca
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T19:52:54+02:00
IΩI= 200 zd.
A −− osoba uczaca się j. ang
P(A) = 0,65
zd. B −−− osoba uczaca się j. ros.
P(B) = 0,47
AnB −−− osoba ucząca się obydwu języków
P(AnB) = 0,30
AUB −− wszystkie osoby uczące sie języków
P(AUB) = P(A) + P(B) − P(AnB) = 0,65 +0,47 − 0,30= 0,82
to
zd. C−− osoba nie ucząca się żadnego języka
to P(C) = 1 −P(AUB) = 1 −0,82= 0,18