Zad.1
wyraz w arach oraz w metrach kwadratowych.
2ha,7ha, 5000ha, 0,7ha 0,05ha, 3¼ha
b)wyraz w hektarach oraz w arach.
80000m², 700 tyś.m², 6000m², 500m², 6mln m²
zad.2
Największy koc wykonana w Denver (USA) w 1987r. Koc ten był prostokątem o wymiarach 21,3m x 46,3m . czy powierzchnia tego koca była większa niż 10 arów?
prosze zapisać obliczenia do zadań;)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T19:16:41+02:00
1.a)Wyraź w arach oraz w metrach kwadratowych.
2ha=200a=20000m²
7ha=700a=70000m²
5000ha=500000a=50000000m²
0,7ha=70a=7000m²
0,05ha=5a=500m²
3¼ha=3,25ha=325a=32500m²
b)Wyraź w hektarach oraz w arach.
80000m²=800a=8ha
700000m²=7000a=70ha
6000m²=60a=0,6ha
500m²=5a=0,05ha
6000000m²=60000a=600ha
2.wymiary: 21,3m x 46,3m
21,3m*46,3m=986,16m²
986,16m²=9,8616a
10a>9,8616a
Odp:Powierzchnia tego koca była mniejsza od 10arów.
2010-03-29T19:48:31+02:00
A) 2ha=200a=20000m²
7ha=700a=70000m²
5000ha=500000a=50000000m²
0,7ha=70a=7000m²
0,05ha=5a=500m²
3¼ha=325a=32500m²
b)80000m²=800a=8ha
7000m²=70a=0,7ha
6000m²=60a=0,6ha
500m²=5a=0,05ha
6000000m²=60000a=600ha
zad.2
21,3m×46,3m=986,19m²=986,19×10000=9861900ha

9861900ha=986190000a>10a
Odp.:Powierzchnia koca była większa niż 10a.
1 1 1