Hej :)

potrzebuje opisać samą siebie w siedmiu zdaniach...
nie mam pojęcia jak to zrobić... bo opis innej osoby jest o wiele łatwiejszy niż samej siebie.. więc może wam będzie łatwiej to opisać...

dla ułatwienia dodam że.... mam na imie Agnieszka, mieszkam w małej miejscowości, staram sie być miła dla innych, pomocna.. chodze do gimnazjum,i... wgl ;]

P.S. wiem że to idiotyczne ale jakoś nie wiem jak mam to zrobić... co tam napisać.....z góry dziękuje za odpowiedzi..

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T19:13:51+02:00
Witam ;) Mam na imię Agnieszka. Pochodzę z małej małej miejscowości gdzie się urodziłam i mieszkam. Chodzę do gimnazjum, co pozwala mi się poczuć jeszcze nastolatką. Jestem osobą energiczną, a także otwartą na nowe znajomości. Lubię spotkania z przyjaciółmi i dzięki temu jestem towarzyska i zakręcona. W wolnych chwilach śpiewam i gram w siatkówkę. sądzę iż jestem osobą spontaniczną i pomocną ;)
1 5 1
2010-03-29T19:15:39+02:00
Mam na imię Agnieszka.Mieszkam w niewielkiej miejscowości.Jestem skromna.Jak najbardziej staram sie być miła dla ludzi.
Moje drugie imię to pomoc.Lubię chodzić do pobliskiego gimnazjum,gdzie spędzam czas z przyjaciółmi i chętnie się uczę choć czasami bywają trudności.
Wolny czas spędzam przy komputerze , z przyjaciółmi lub na swiezym powietrzu.

1 5 1