Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • adgj
  • Początkujący
2010-03-29T19:09:36+02:00
Drogi dyrekorze! miejscowość , data


List ten motywujemy tym ,że chcemy pana poinformować o akcji charytatywnej którą zamierzamy urządzić. ( piszesz o tej akcji , po co chcecie ją zrobić , komu ma pomóc i takie tam)






Z poważaniem....
2010-03-29T19:11:21+02:00
Szanowny Panie derektorze! Warszawa, 23.04.2010r.
Piszę do pana list, poniewż chciałabym zorganizowac
akcje charytatywną. Na korytarzu szkolnym będzie stała
skrzynka na datki od uczniów naszej szkoły.
Póżniejsze zebrane rzeczy przekarze na dom dziecka w Ciechocinku.
Myślę, iż ta zbiórka, bedzie celem szczytnym.
Serdecznie pozdrawiam.
Ewa Miłosz.
2010-03-29T19:14:49+02:00
Drogi Panie Dyrektorze! Kunki 29.03.2010

Chciałbym Pana poinformować,że w dniu 29.03.2010 chciałbym zorganizować akcję charytatywną,która poprawi warunki życia ciężko chorym dzieciom.W tej akcji weźmie udział cała klasa I "A" oraz ochotnicy z innych klas.Jak wiadomo w naszym mieście jest specjale stowarzyszenie "Popraw Warunki Chorym Dzieciom".Odwiedziłem dyrektora tego stowarzyszenia,który poprosił mnie i całą szkołę o pomoc w zbiórce pieniędzy na rzecz stowarzyszenia.Ta akcja będzie dobrowolna,a jeżeli Pan pozwoli to chciałbym prosić o drobne upominki dla zbierających ochotników.
Prosiłbym także o zwolnienie uczniów z lekcji a także ich usprawiedliwienie.

Z poważaniem Paweł Groch i klasa I "A"