Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T19:17:20+02:00
Hej,
Wielkanoc - Easter
Resurrection morning - poranek wielkanocny
painted Easter egg - pisanka
Easter lamb - baranek wielkanocny
Easter bell - dzwon wielkanocny
Easter break - przerwa wielkanocna
Easter Bunny - króliczek wielkanocny
Easter candle - świeca wielkanocna
Easter communion - komunia wielkanocna
Easter cofession - spowiedź wielkanocna
blessed Easter food - święcone; święconka
basket - koszyk
Easter service - nabożeństwo wielkanocne
Easter song - pieśń wielkanocna
Eastertide - okres wielkanocny
chick - kurczak
chocolate eggs - czekoladowe jajka
Christian feast - chrześcijańskie święto
custom - zwyczaj, obyczaj
decorate - dekorować, ozdabiać
6 3 6
2010-03-29T19:20:57+02:00
WIELKANOC-EASTER
1.easter lamb-baranek wielkanocny
2.easter breakfast-''śniadanie wielkanocne
3.easter basket-koszyczek wielkanocny
4.easter bunny- króliczek wielkanocny
5.Zmartwychwstanie – Resurrection
6.easter eggs-pisanki
7.blessed Easter food- święconka
8.Easter mass - msza wielkanocna
9.Palm Sunday - Niedziela Palmowa
10.Paschal service - nabożeństwo pasyjne
11.Resurrection morning - poranek wielkanocny
12.Holy Week- wielki tydzień
3 5 3