Odpowiedzi

2010-03-29T19:11:58+02:00
Np. nie ściągaj pirackich plików z neta
albo nie idź do monopolowego i nie zwiń piwa
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T19:12:01+02:00
Przykazanie ,,Nie kradnij,, to bardzo pouczające przykazanie.
Niesie ono za sobą wiele konsekwencji np.
- gdy coś ukradniesz drobiazg jakiś możesz mieć poważne kłopoty z policją i z rodzicami
-Gdy próbujesz kraść częściej i więcej rzeczy policja cię notuje i mogą w końcu zabrać się do aresztu
- Kiedy już będziesz kraść z sklepów jubilerskich i banków na pewno trafisz to więzienia.