Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T19:09:44+02:00
Wisła - 1047 km
Odra - 854 km
Warta - 808 km
Bug - 772 km
Narew - 484 km

Myślę, że pomogłam ;)
Pozdrawiam.
72 4 72
2010-03-29T19:10:58+02:00
1. Wisła - 1047 km
2. Odra - 854 km
3. Warta - 808 km
4. Bug - 772 km
5. Narew - 484 km

Licze na naj:)
27 4 27
2010-03-29T19:11:09+02:00
Wisła-1047 km
Odra-854,3 km
Warta-808 km
Bug-772 km
Narew-484 km
21 4 21