Odpowiedzi

2010-03-29T19:10:07+02:00
X - mały haczyk - 21 gr
x + 7 gr - duży haczyk - 21 gr + 7 gr = 28 gr

8 ( x + 7gr ) + 6x = 350 gr

56 gr + 14 x = 350 gr
14 x = 350 - 56
14 x = 294 | :14
x = 21

Odp. Mały haczyk kosztuje 21 gr a duży 28 gr.
2 3 2
2010-03-29T19:11:09+02:00
8x+6y=3.50
x=y+0.07
8(y+0.07)+6y=3.50
14y=2.94
y=0.21zl
x=0.28zl
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T19:13:55+02:00
X - cena za mały haczyk - 0,21zł
x+ 0,07zł - cena za duży haczyk - 0,21zł+0,07zł= 0,28zł

6x - cena sześciu małych haczyków
8(x+0,07zł) - cena ośmiu dużych kaczyków

6x+8(x+0,07zł) - cena wszystkich haczyków

6x+8x+0,56zł = 3,5zł
14x=3,5zł - 0,56zł
14x=2,94 /:14
x=0,21 zł

Odp: Duży haczyk kosztował 0,28zł, a mały 0,21 zł.

Liczę na naj, bo jest wszystko rozpisane, analiza książkowa ;)
1 1 1