Odpowiedzi

2010-03-29T19:16:26+02:00
1 2/5-1/2=1 4/10-5/10=9/10=0,9
1,4+0,9=2,3 m to jest odpowiedź
2010-03-29T19:21:59+02:00
Marynarka- 1 2/5m
spodnie 1 2/5 - 1/2= 0,9 (m)
Razem 1 2/5 + 0,9 = 2,3 (m)



Odp; Potrzeba na marynarkę i spodnie 2,3 metra materiału.



Myślę, że pomogłam:))
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T19:23:57+02:00
1 2/5-1/2=1,4-0.5=0.9(m)
0,9+1,4=2,3(m)
Odp.: Na marynarkę i na spodnie potrzeba 2,3m materiału.
2 5 2