Witam ;D
Heh proszę bardzo o przetłumaczenie tego tekściku ;D heh tak zwykle pomagam bratu odrabiać lekcje i tym razem opis wakacji muszę zrobić mu haha xD (mała prośba heh mam nadzieję że nie przetłumaczycie tego przez translator bo to mogę zrobić sama w domku) xD

Moje wakacje były naprawdę udane. Codziennie spotykałem się ze znajomymi i razem spędzaliśmy czas. Dużo jeździłem skuterem. W weekendy jeździłęm na imprezy,lub ogniska. Często przebywałem nad rzeką lub stawem, gdzie łowiłem ryby. Większość czasu spędziłem w domu, ale byłem też w Belgii, gdzie było bardzo interesująco. Te wakacje były bardzo udane i mam nadzieję, że następne będą równie ciekawe.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T19:15:37+02:00
My holidays were really successful. Every day, I met with friends and we spent time together. Lots of riding a scooter. On weekends I went to parties or bonfires. Often I stayed on the river or pond, where he caught fish. Most of the time spent at home, but I was also in Belgium, where it was very interesting. These holidays were very successful and I hope that the next will be equally interesting.

licze na naj:)
2010-03-29T19:16:26+02:00
My holidays were really successful. Every day, I met friends and we spent time together.I lots of riding a scooter. On weekends I went to parties or bonfires. Often I stayed on the river or pond, where i caught fish. Most of the time spent at home, but I was also in Belgium, where it was very interesting. These holidays were very successful and I hope that the next will be equally interesting.

Mam nadzieję ,że pomogłam xD