Działka ma kształt prostokąta, którego szerokość wynosi 24m , a długość` jest 2 razy większa.Na kwiaty i warzywa 0,8 powierzchni działki , a pozostałą część na pasieke.Ile metrów kwadratowych działki przeznaczono na pasieke ..?
Próbowałam ale sie nie udało ;( 24m*2=48m² potem 48 razy 24 wyjdzie powierzchnia a potem to niewiem ^^ Błagam szybka odpowiedź pierwszy lepszy który poda jak najszybciej odpowiedz dostaje najj ;**

Dzięki Wielkie wszystkim <.>

3

Odpowiedzi

2010-03-29T19:13:28+02:00
Mamuniu, takie banalne zadanie! Już je robiłam chętnie bym Ci pomogła ale potrzebuje pilnie dyktand online z h i ch. I muszę szukać:(
Pozdro
1 5 1
2010-03-29T19:15:28+02:00
Koleżanka z dołu zrobiła dobrze;]
Ja już mojego nie będe poprawiał;D
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T19:16:47+02:00
A=24m
b=2*24m= 48m
P= 24m* 48m= 1152m²
1152m²* 0,8=921,6m²
1152m²-921,6m²= 230,4m²

;))
na 100% dobrze ^^
1 5 1