Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T19:20:06+02:00
W marcu jak w garncu .
Śnieg marcowy -sadom niezdrowy .
Gdy w marcu grzmoty - to w maju śniegi .
Kto się w maju urodzi - dobrze mu się powodzi .
10 4 10
2010-03-29T19:23:22+02:00
Marzec : W Marcu jak w garncu.
Kwiecień: Kwiecień plecień wciąż przeplata,trochę zimy, trochę lata.
Lipiec:Czego lipiec i sierpień nie dowarzy, tego wrzesień nie usmaży.

Podam więcej w razie czego :)
Maj:Gdy kukułka kuka w maju, spodziewaj się urodzaju.
Luty:Czasem luty się zlituje, że człek niby wiosnę czuje, ale czasem tak się zżyma, że człek prawie nie wytrzyma.
Wrzesień:Wrzesień wrzosami strojny, lecz od pracy znojny.
10 4 10