Odpowiedzi

2010-03-29T20:16:47+02:00
BRUTTO - 1317 złotych

Ubezpieczenie emerytalne - 9,76 % - 128,53 zł
Ubezpieczenie rentowe - 1,50 % - 19, 75 zł
Ubezpieczenie chorobowe - 2,45% - 32,27 zł
Ubezpieczenie zdrowotne I - 7,75% - 102, 07 zł
Ubezpieczenie zdrowotne II - 1,25% - 16, 46 zł
1317 zł - 299,08 = 1017, 92 zł netto
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T20:19:57+02:00
zdrowotne I - 7,75% - 102, 07 zł
emerytalne - 9,76 % - 128,53 zł
zdrowotne II - 1,25% - 16, 46 zł

rentowe - 1,50 % - 19, 75 zł
chorobowe - 2,45% - 32,27 zł


1317 zł - 299,08 = 1017, 92 zł