Odpowiedzi

2009-10-31T21:57:03+01:00
Nie, mam wiele zastrzeżeń co do tego związku komunistów. Nie mam zamiaru być komunistom i dbać tylko o siebie ; p
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-31T21:59:45+01:00
Ja nigdy nie chciałabym życ w PRL-u. Choc wiem jak było w czasie PRL-u tylko z opowiadan moich rodziców i dziadków. Przede wszystkim ograomne kolejki w sklepach, często brak towaru, talony, kartki i dostępnośc wielu rzeczy tylko dla wybranych... W dzisiejszych czasach wszystko jest dostępne dla wszystkich, idziemy do sklepu do ktorego chcemy i kupujemy co chcemy, bez kolejek, kartek. W PRL-u władza chciała wszystko ujednolicic, aby każdy był taki sam... a dziś cenię sobie swobodę i to że każdy może byc taki jak chce... jedyny i oryginalny, nie taki sam jak każdy inny.
2 4 2