Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T19:26:38+02:00
Zachęcam Was bardzo do obejrzenia filmu pod tytulem "Piekielna głębia " wyreżysowany przez Rennego Harlinga w 1999 roku. Dr. McCallister (Saffron Burrows) prowadzi badania nad inteligencją rekinów. Jej eksperymenty wymykaja sie z pod kontroli ... Mnie sie bardzo podoba ten film
2010-03-29T19:30:01+02:00
Chciałbym Cię zachęcić do oglądnięcia filmu pt szklana pułapka. Film jest fajny ciekawy i fajnie się go ogląda. Jest bardzo wciągający i chciało by się oglądnąć jeszcze raz. Jeśli nie oglądniesz tego filmu to bardzo dużo stracisz. Jeśli oglądniesz to będziesz zadowolony i chciałbyś oglądnąć jeszcze raz.