Odpowiedzi

2010-03-29T19:27:30+02:00
1. zakwaszenie gleby
2. zanieczyszczenie gleby
3. zakłócenie pobierania wody przez drzewo
4. osłabienie drzewa
5. podatność na ataki szkodników
6. śmierć drzewa.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T19:28:53+02:00
1.zanieczyszczenie gleby
2.zakwaszanie gleby
3.słabienie drzewa
4.zakłócenie pobierania wody przez drzewo
5.podatnośc na ataki szkodników
6.śmierć drzewa
2010-03-29T19:39:37+02:00
1 zanieczyszczenie gleby
2 zakwaszanie gleby
3 zakłócenie pobierania wody przez drzewo
4 Osłabienie drzewa
5 podatnośc na ataki szkodników
6 śmierć drzewa