Odpowiedzi

2009-10-31T22:13:55+01:00
Skończył pracę domową.
Kasia lubi stwarzać problemy.
Smutnym wzrokiem spojrzał na ocean.
Zawołał koleżankę po imieniu.
Wyraził swoje zadowolenie poprzez krzyk.
Mateusz był zdenerwowany.
Poczuliśmy się skrzywdzeni.
Spytał, czy pożyczę mu długopis.
Telewizor został ściszony.
W kącie stało smutne dziecko.
Zdziwił się, gdy powiedziałam mu, że go kocham.
Świat jest zły.
2009-10-31T22:17:41+01:00
1. Marek skończył robić zadanie domowe.
2. Maryla uwielbia stwarzać wszystkim problemy.
3. Jacek spojrzał na niebo pełne gwiazd.
4. Maciek zawołał Ulę.
5. Nauczycielka wyrażała swoje zadowolenie przed całą klasą.
6. Jestem bardzo zdenerwowany!
7. Chłopacy z I b zostali skrzywdzeni przez starszych kolegów.
8. Jarek spytał mnie o godzinę.
9. Telewizor został ściszony przez tatę.
10. Pięciu ludzi stało na ulicy.
11. Marcin zdziwił się na widok znajomych.
12. Ania twierdzi, że świat jest piękny.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-01T02:05:16+01:00
Józek w końcu skończył sprzątać swój pokój.
Nowa technologia stwarza nowe możliwości rozwojowe.
Adam spojrzał na Zenka zimnym wzrokiem.
Dziś na świat przyszedł kolejny potomek naszej rodziny.
Kazik był bardzo zdenerwowany,bo nie nauczył się na sprawdzian.
Bóg stwarzał świat sześć dni,a siódmego dnia postanowił odpocząć.
Archimedes podekscytowany swoim odkryciem wybiegł na ulicę i zawołał Eureko.
Praca w swoim zawodzie daje okazje do samorealizacji i zadowolenie.
Podatnicy zostali skrzywdzeni przez niekompetentnych urzędników.
Na sali był ściszony dźwięk.
W rogu pokoju stało krzesło.
Adam bardzo się zdziwił kiedy dostał piątkę ze sprawdzianu.