Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T19:28:14+02:00
Św szczepan-ukamienowany
św pawel-zciety
św jakub apostol-sciety
96 3 96
2010-03-29T20:20:34+02:00
- ks. Jan Czuba - Został zabity z broni palnej przez jednego bandytę.
- o. Michał Tomaszek i Zbigniew Strzałkowski - Zastraszeni groźbami terrorystów zostali na misjach. Parę dni później zostali zamordowani.
- kl. Robert Gucwa - Został zamordowany w Bimo w Republice Środkowej Afryki.
- s. Czesława Lorek - Została pobita w kościele Najświętszego Serca Jezusa. 10 dni później zmarła w szpitalu.
- ks. Jerzy Popiełuszko - Został Zamordowany.
153 4 153