Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-31T22:30:19+01:00
Gdyby nie alfabet i litery ludzie w żaden pisemny sposób nie mogli by się porozumieć. Każdy oznaczał by litery według swego 'widzi mi sie' i nikt nie wiedział by o co mu chodzi. Dzieki alfabetowi można było także pisemnie zapisywać historię, zamiast przekazywać ją ustnie (przekaz mógłby ulegac zmianom i wkońcu niezgadzałby się z prawdą)
2009-10-31T23:02:09+01:00
Gdyby nie Było alfatebu nie mogli byśmy się zrozumieć .
Karzdy pisał by sobie jak mu się podoba
1 2 1