Otrzymałeś e-mail od kolegi z Niemiec, który chce miec psa lub kota ,ale jego rodzice się na to nie zgadzaja, Prosi cie o pomoc. Napisz do niego e-mail , a w nim:

-podziekuj za e-mail i za to, za właśnie do ciebie zwrócił sie z tą prośbą
-Napisz, czy masz zwierzęta w domu i dlaczego
-zapytaj o argumenty jego rodziców i o przyczyny , dla których on chce miec zwierze
-obiecaj , ze postarsz mu się pomóc gdy poznasz
argumenty rodziców, i popros o szybką odpowiedź

e-mail prosze wysłac na adres: [email protected]

odpowiedz wysłac na e mail [email protected] nie odpowiada na tej stroniejak ktos odpowie niech odpisze a jego odpowiedz uznam za najlepsza

3

Odpowiedzi

2009-10-31T22:26:49+01:00
Okay. prześle ci jako prywatną wiadomość bo mi się poczty nie chce włączać. :)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-31T22:32:32+01:00
Ich danke dir für die E-Mail und dass er sich an mich um eine Hilfe gewandt hat! Ich habe Tiere zu Hause. Der Hund und die Katze. Sa sehr nett und bei sie lerne ich Verantwortung. Welche Argumente deiner Eltern sind? Warum willst du ein Tier haben? Ich werde dir mich bemühen helfen, wann wirst du mir die Argumente deiner Eltern herüberreichen. Ich bitte um die baldige Antwort!
3 4 3
  • Użytkownik Zadane
2009-10-31T23:38:19+01:00
Hallo danke, dass Sie mir... schrieben, warum Ihre Eltern möchten nicht Sie kaufen einen Hund tun Sie? Was sind ihre Argumente? Ich habe einen Hund. Ist freundlich. Ich versuche, mit Ihren Eltern zu sprechen. Fürs Erste!

Niestety poczta mi się nie włąncza, ale myśle, że pomogłam :):)
1 5 1