Musze napisać wiersz związany z F.Chopinem.Wiersz musi mieć min 4strofy 4 wersowe.

Sam mógłbym napisać ale nie bardzo umiem.OFERUJE 17 pkt.ponieważ to trudne zadanie i jest ono na 01.04.2010r.

Proszę was koledzy i koleżanki wspomóżcie mnie.

Ps.nie musi byc na 6 wystarczy mi 3+ albo =4:]

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T19:45:33+02:00
Fryderyk Chopin - człowiek niepozorny
A w swej prostocie, jakże przekorny
Swoją muzyką nie tylko inspirował
Lecz co by tu mówić - po prostu czarował.

Nie znamy go dobrze, bo umarł, niestety
Bo i nie dla niego złocone karety.
Życie muzyka obrał i chwała mu za to
Bo jego melodie piękne niczym lato

Wszyscy Fryderyka znają, wszyscy bardzo kochają
Jego pieśni, nuty, takty świetnie znają znają.
Jego talent ogromny ślad wielki zostawił.
Bo każdy muzyk Chopina wielce sławił.

I ja sławię również, bo to wielka sztuka
Skomponować utwory, których każdy słucha
Jeśli ktoś chce muzyka obrać piękną drogę
Niech na Chopina patrzy, jak na przestrogę.


Ten wierszyk nie jest jakiś specjalnie fajny, ale taki zdołałam wymyślić :P:P Mam nadzieję, że pomogłam :D

1 5 1
2010-03-29T20:05:32+02:00
FRYDERYK CHOPIN .

Z Żelazowej Woli pochodzi ,
Zmarł lecz pamięć nam chłodzi,
Złożone ciało , a serce w ojczyźnie zostało ,
Grał on dzielny aż do końca ,
Potem odszedł w górę - wyżej słońca ,
Wznośmy mu Polacy hołd , pomudlmy się za niego ,
bo muzyka jego zachwyciła niejednego ,
W głowie pustka , on to człowiek wielki ,
mądry , miał talenty .


(liczę na naj) . xo
1 5 1