Odpowiedzi

2010-03-29T19:45:45+02:00
1 miedź + tlen ->tlenek miedzi(I)
4Cu+0₂ → 2Cu 2O

2 Żelazo + siarka -> siarczek żelaza ( III )
2Fe+ 3S → Fe 2S₃

3 Wapń + chlor -> chlorek wapnia
Ca + Cl₂ -> CaCl₂

4 azot + tlen -> tlenek azotu (V)
2N₂+50₂→ 2 N₂O₅

Pozdrawiam:-)
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T19:52:52+02:00
1]miedź + tlen ->tlenek miedzi(I)
4 Cu + O2 -> 2 Cu2O

2] Żelazo + siarka -> siarczek żelaza ( III )
2 Fe + 3 S -> Fe2S3

3] Wapń + chlor -> chlorek wapnia
Ca + Cl2 -> CaCl2

4] azot + tlen -> tlenek azotu (V)
2 N2 + 5 O2 -> 2 N2O5
1 5 1