Odpowiedzi

2010-03-29T19:39:36+02:00
1. Na przykład Sudety, Góry Świętokrzyskie
2. Rosja
3. Spadek liczby urodzeń
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T19:47:35+02:00
3. Europa nazywana jest starzejącym sie kontynentem ponieważ panuje ujemny przyrost naturalny i w Europie jest więcej ludzi w starszym wiek niż młodych zdolnych do pracy.
2. Rosja.
1.w orogenezie hercyńskiej zostały ukształtowane Sudety i Góry Świętokrzyskie.
powstały również :
* Ural
* Appalachy
* Sudety
* Masyw Centralny
* Góry Iberyjskie
* Góry Czerskiego