Era kosmosu rozpoczęła się w ..... roku. Pierwszy pies, który poleciał w kosmos, nazywał się ..... . W ..... roku wyleciał w kosmos pierwszy człowiek - był Nim ......... . Pierwszym astronautą, który chodził po Księżycu, był ....... . Rosjanie specjalizowali się w budowie stacji kosmicznych ; nazywały się one: ....... i ...... . Pierwszym Polakiem w kosmosie był ...........
. Rosyjskie kosmiczne statki załogowe opadały na Ziemię podobnie jak spadochroniarze. Amerykanie skonstruowali statki, które lądują na Ziemi tak jak zwykłe samoloty. Zostały one nazwane ....... .

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T19:43:04+02:00
Era kosmosu rozpoczęła się w 1957 roku. Pierwszy pies, który poleciał w kosmos, nazywał się Łajka. W1961roku wyleciał w kosmos pierwszy człowiek - był Nim Jurij Gagarin . Pierwszym astronautą, który chodził po Księżycu, był Neil Armstrong. Rosjanie specjalizowali się w budowie stacji kosmicznych ; nazywały się one: ....... i ...... . Pierwszym Polakiem w kosmosie był Piotr Klimuk
. Rosyjskie kosmiczne statki załogowe opadały na Ziemię podobnie jak spadochroniarze. Amerykanie skonstruowali statki, które lądują na Ziemi tak jak zwykłe samoloty. Zostały one nazwane Wahadłowiec kosmiczny.
76 2 76
2010-03-29T19:43:33+02:00
Era kosmosu rozpoczęła się w 1961 roku. Pierwszy pies, który poleciał w kosmos, nazywał się Łajka . W 1961 roku wyleciał w kosmos pierwszy człowiek - był Nim Jurij Gagarin. Pierwszym astronautą, który chodził po Księżycu, był Neil Armstrong . Rosjanie specjalizowali się w budowie stacji kosmicznych ; nazywały się one: Salut i Mir. Pierwszym Polakiem w kosmosie był Mirosław Hermaszewski
. Rosyjskie kosmiczne statki załogowe opadały na Ziemię podobnie jak spadochroniarze. Amerykanie skonstruowali statki, które lądują na Ziemi tak jak zwykłe samoloty. Zostały one nazwane Merkury.
144 4 144