Odpowiedzi

2010-03-29T19:38:32+02:00
Człowiek bez przyjaciela jest osamotniony
16 2 16
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T19:41:16+02:00
Moim zdaniem przyjażń jest bardzo ważna , dlatego , że gdybyśmy nie mieli przyjaciela nie mielibyśmy się komu zwierzać . Przyjaciel to osoba przy , której wszystko staje się inne przy , której można głośno myśleć . Dla mnie przyjaciel to ktoś więcej niż zwykły kolega czy koleżanka to osoba , której po prostu można wypłakać się w rękaw kiedy jest to nam potrzebne . Ja nie umiałabym żyć bez kogoś takiego jak przyjaciel . Nie można mieć przyjaciela , któremu się nie ufa .
20 4 20