Hej ! to nie jest nic trudnego :)

ja mam zdjęcie na nk i bym chciała wstawić . Najlepiej byłoby gdyby był taki najładniejszy opis :)

taki może z życia.. taki naprawdę śliczny, piękny i wogóle...


musiałam dodac do polskiego zeby wiecie... xd

2

Odpowiedzi

2010-03-29T19:39:03+02:00
Tyle przeżyłam tyle zobaczyłam i tylko tyle mam.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T19:40:04+02:00
Hmm... może :
Ptak i klatka są dla siebie stworzeni. Ale człowiek nie chce klatki mniejszej niż cały świat.
Friedrich Hebbel

lub

Tylko pozostań szczery sobie ..

lub :

" Nie myślę o nieszczęściach, ktore przeżylam, ale o pięknie, które pozostało. "