Odpowiedzi

2010-03-29T19:42:05+02:00
Tlen pełni w przyrodzie rolę gazu umożliwiającego oddychanie.
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T19:42:44+02:00
Dzieki niemu mozemy oddychać, rośliny pobierają tlen do fotosyntezy, używa sie go do napełniania butli dla nurków oraz w medycynie oraz kiedy się wspina w góry i w gospodarce
2010-03-29T20:41:03+02:00
Tlen umożliwia oddychanie. Rośliny pobierają tlen do fotosyntezy.
2 2 2