Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T19:44:12+02:00
Od Kasi do Asi: 1 2/5
Od Asi do Jacka 1 2/5 - 3/4 = 1 8/20 - 15/20 = 28/20 - 15/20 = 13/20km
Rozpisane :)
Rozwiązanie:
1 2/5 + 13/20 = 1 8/20 + 13/20 = 2 1/20
2010-03-29T19:45:11+02:00
1 2/5 - 3/4 =1 8/20-15/20=28/20-15/20= 13/20 = 0,65 km
2010-03-29T20:16:04+02:00
1 2/5 - 3/4 =1 8/20-15/20=28/20-15/20= 13/20 = 0,65 km
Od kasi do jacka jest 0,65 km