Czy świadek może zostać ukarany za to, że nie był na rozprawie rozwodowej pierwszego dnia z powodu np. złego samopoczucia itd.? A jeśli nie było oskarżonego? ;)
Proszee o odpowiedź !!!!!!!!!!!!
Daje maxxxxxxxxxxxxxxxxxxx!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T19:43:01+02:00
W obu przypadkach musi być usprawiedliwienie lekarskie, że z powodu choroby nie mógł się stawić na rozprawie. Takie sobie "nieprzyjście" jest niedopuszczalne" zwłaszcza jeśli chodzi o oskarżonego.
1 5 1
2010-03-29T19:43:21+02:00
Nie, nie może byc ukarany(jezeli nieobecność jest usprawiedliwiona) nawet jesli nie był na dwudziestu pięciu rozprawach co najwyżej może dostać nakaz aresztowania od sędziego ;].
1 5 1