Na świecie wciąż jeszcze wiele milionów ludzi cierpi głód.
Największe niedobory żywności odczuwają między innymi mieszkańcy krajów:
- Etiopii
- Sudanu
- Nigru
- Ruandy
- Bangladeszu
- Kambodży.
Zaproponuj trzy działania, jakie należy podjąć, aby w przyszłości kraje te mogły być samowystarczalne w produkcji żywności.


Jak można to jak najszybciej:)

2

Odpowiedzi

2010-03-29T19:42:59+02:00
1.Można zorganizować zbiórkę pieniędzy na te kraje :)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T19:46:17+02:00
1. Zbiórka żywności
2. Dostarczenie maszyn i urządzeń, aby sami mogli uprawiac ziemie
3. Zbiórka pieniedzy