Odpowiedzi

2010-03-29T19:50:08+02:00
Jajko zanurzamy w otcie, którysię znajduje w szklance. Ocet ten wypłukuje ze skorupki jajka wapń oraz wszystkie substancje, co powduje, że jajko jest osłonione tylko jedną osłoną tak zw. "błoną pergaminową". Myślę, że pomogłam. Proszę.
6 3 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T20:00:00+02:00
Każdy zawiera substancje które zmiękczą jajko. Ocet zawiara specjalne substancje wypłukujące wapń. Zachodzi reakcja: CaCO3 + 2CH3COOH = Ca(CH3COO)2 + CO2 + H2O.
10 3 10