Odpowiedzi

2010-03-29T19:45:16+02:00
6,5 m.x9m.= 58,5m kwadratowych.
58,5 : 10 = 5,85
Odp. trzeba kupić 6 puszek lakieru aby pomalowac podłogę.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T19:47:43+02:00
6,5 m X 9 m = 58,5 m
58.5 m : 10 = 5,85 - puszek
6 X 15 , 20 zł = 91 , 20 zł
Odp .: Trzeba zakupić 6 puszek lakieru .
Trzeba zapłacić 91 , 20 zł .
1 5 1
2010-03-29T20:46:10+02:00
P= 6,5m x9m = 58,5m(kwadratowych)
58,5:10=5,85(zaokrąglić (dwie falowane linie jedna pod drugą na środku)6

6x15zł 20gr=91,2zł

Trzeba będzie kupić 6 puszek lakieru. Będą one kosztować 91zł i 20 gr.