Wpłata to+
Wypłaty to-

data-1,05
+500stan konta wynosi 500
data7,05
-600 stan konta wynosi minus 100
data8,05
+200 stan konta oblicz

data-12,05
-350 stan konta oblicz

data-15,05
-100 stan konta oblicz
data-21,05
+250 stankonta oblicz

data31,05
+150 stan konta oblicz

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T19:46:57+02:00
Data-1,05
+500stan konta wynosi 500
data7,05
-600 stan konta wynosi minus 100
data8,05
+200 stan konta 100

data-12,05
-350 stan konta -minus 250

data-15,05
-100 stan konta minus 350
data-21,05
+250 stan konta minus 100

data31,05
+150 stan konta 50
2010-03-29T19:47:01+02:00
1.05. 500
7.05. -100
8.05 -100+200=100
12.05 100-350=-250
15.05 -250-100=-350
21.05 -350+200=-100
31.05 -100+150=50
2010-03-29T19:48:37+02:00
Data-1,05
+500stan konta wynosi 500
data7,05
-600 stan konta wynosi minus 100
data8,05
+200 stan konta oblicz /// 100

data-12,05
-350 stan konta oblicz//// minus 250

data-15,05
-100 stan konta oblicz//// minus 350
data-21,05
+250 stankonta oblicz //// minus 100

data31,05
+150 stan konta oblicz //// 50