Odpowiedzi

2010-03-29T19:45:00+02:00
Moj dugopis jest malutki i nie ma skuwki jest niebieski i jest maly do pisania doskonaly
2010-03-29T19:46:06+02:00
Mój długopis kolorowy ma pomysłów ze sto dwa .
Skacze jak pchła .
Pisze pięknie i nie robi błędów tak jak ja !
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T19:47:44+02:00
Mój długopis, jest zwykłym długopisem, choć nie do końca. Pisał on wiele rzeczy, które pozostały w mojej pamięci
Zawsze, gdy coś nim pisze, zatnie się, na każdym sprawdzanie z matmy, nie mówiąc o sprawdzaniach z fizyki.
Jego ciemno-żółty kolor jest zauważalny nawet z końca sali, więc nie mam obawy, ze go zgubię.
Nawet jeśli spadnie z ławki, zaraz ktoś go zauważy
Taki właśnie jest mój zaruwiasty długopis, którego nigdy nie zgubię