Odpowiedzi

2010-03-29T19:49:50+02:00
Mój koszyk jest ozdobiony kwiatami, i stojącą pisanką ,,tylko nie prawdziwą''.
W środku ma pisanki różnej wielkości, dodaje jeszcze chrzan,ocet,sól,kiełbasę, i baranka.
Czekoladowe pisanki, króliczka(czekoladowego).
Na spód koszyka daję serwetkę.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T19:58:24+02:00
Moja święconka jest barwna i kolorowa.Piękny wiklinowy koszyk poprzeplatany kolorowymi wstążkami i listkami barwinku.Wewnątrz koszyczka pełno jest przysmaków i świątecznych potraw.
Kolorowe pisanki odziane w naklejki niczym dama przystrojona w suknię,ostrymi barwami przyciągają wzrok.W powietrzu czuć zapach kiełbaski i chrzanu.Oczywiście nie może zabraknąć chlebka.
Z upragnieniem czekam na dzień,w którym mogę sporzyć te rarytasy.
I co ujdzie?
1 5 1