Odpowiedzi

2010-03-29T19:47:45+02:00
3 pozyteczne gosienica dzydzownica biedronka niepozyteczne mszyca stonkai kleszcze
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T19:48:23+02:00
Szkodliwe:
stonki
komary
szarancze

pozyteczne:
pszczoly
biedronki
dobroczynek szklarniowy
2010-03-29T19:51:09+02:00
Pożyteczne:gąsienica-pszemieszczając się ora ziemie przez co ziemia jest żyzna.
Pszczoła-zapyla kwiaty i powstają owoce.
Pijawki-pijąc ludziom krew oczyszczają ją.
Szkodliwe:ślimak-zjada kapuste i inne warzywa
szarańcza-niszczy całe uprawy rolnikom
Komary-pijąc krew roznoszą zarazki i powodują swędzenie.
2 5 2