Odpowiedzi

2010-03-29T20:08:03+02:00
Nogi - koła
serce - silnik
płuca - rura wydechowa
oczy - światła, lusterka, szyby
ręce, plecy - bagażnik
więcej nie wymyśliłem:(
1 3 1
2010-03-29T20:17:51+02:00
Nogi - koła
serce - silnik
płuca - rura wydechowa
oczy - światła, lusterka, szyby
ręce, plecy - bagażnik
rura wydechowa - usta
lakier-ubranie czlowieka
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T20:31:34+02:00
Rura wydechowa - płuca rura wydechowa spalin sie pozbywa a płuca dwutlenku wegla

mózg - komputer pokładowy zarądza wszystkim

stawy - amortyzatory zmniejszaja wstrzasy amortyzuja

klakson dzwiek wydaja dzwiek

nerki - katalizator



serce - rozrusznik bez tego by nie działało

układ wyddechowy - jelita

miesnie - konie mechaniczne i wiecej tym silniejszy szybszy

płuca - filtr powietrzny

układ nerwowy - elektronika w samochodzie

zoładek - zbiornik paliwa

gruczoły potowe - chłodnica ochładza reguluje temperature



1 5 1