Odpowiedzi

2010-03-29T19:52:32+02:00
1) : torfowiec, błotniszek wełnisty, krzewik źródliskowy
2) : czubek delikatny, płożyk wonny, mannia pachnąca
3) : torfowiec błotniasty, t. płowy, t. ząbkowaty
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T20:00:53+02:00
1. Mchy
bagiennik widłakowaty
błyszcze włoskowate
kędzierzawka krucha
kędzierzawka żółtozielona
krótkoząb skalny

2. Wątrobowce
bagniczka drobna
bagniczka pływająca
czubek główkowaty
lśniątka zakrzywiona
lśniątka zatokowa
mannia pachnąca

3. Torfowce
torfowiec bałtycki
torfowiec błotny
torfowiec brodawkowaty
torfowiec brunatny
torfowiec cieniutki
torfowiec czerwonawy
torfowiec Dusena